close

Join the QN5 community

close

Please login

Forgot your password?

Newbie Check-In :: Rules & Regulations NEWBIE’S FIRST POST CHECKER

See if you’re account works in this thread. We expect to see everyone’s 1st post here. Say hello, and you’re free to peruse the rest of the forums.

READ THE OFFICIAL RULES

Hollerate & Hello.

Yes, use one of their 15 free posts here… bahaha.

^^^ it’s all part of our trickery. Wink

not my first post but close to it…

HI. ohh hold on Tone said to say hello.

Hello.

Welcome to the forums

FUCK THAT WELCOMING BULLSHIT

 

earn ya stripes son(s)

I still consider myself a newb here for some reason. So, what up?!

I guess I’ve gotta try and be nice to people now. Very Happy

i guess im newbing it

newbing it - yippy! nice panthers icon MurQ, by the way.

To all future posters

Welcome to the forums, homies

Si.

*testing*


can you see my post?

do chicks automatically get “100% Woman” as their title??

yeah i think

i’d like to start my 1 post here as well

What’s up eveyone

whut’s poppinatin.

Hello everyone

maybe no one will notice this really isn’t my first post (would use the devil face but always uses quick reply cause too lazy)

Welcome to the forums

Willkommen bei QN5.

1st post!

Looking forward to lurking around…

Anomaly said:1st post!

Looking forward to lurking around…

Welcome to the forums. Feel free to post every now and then, lol

chris said:

Anomaly said:1st post!

Looking forward to lurking around…

Welcome to the forums. Feel free to post every now and then, lol

You just do it….

so naturally.

I believe you have found your niche.

Not exactly my first, but hopfully not my last Wink...

Here it is

well here it is…my first post. Nice site yall got here and some nice ass music as well. Wish we had more sites like these in Denmark.
Ima keep my eye on this and keep checkin for new track.
oh yeah…peace to my man Bry who hooked me up wit the link..

Welcome to the forums. Gonna have to merge this with the official first post topic.